loading image

• Generel anvendelse

Blandet bolig og erhverv

• Specifik anvendelse

Boligområde, Åben-lav boligbebyggelse, Tæt-lav boligbebyggelse, Kontor- og serviceerhverv, Let industri og håndværk

• Fremtidig zonestatus

Byzone

• Forslagsdato

28-03-2023

• Vedtagelsesdato

26-09-2023

• Ikrafttrædelsesdato

28-09-2023

• Max. bebyggelsesprocent for området (%)

40% beregnet ud fra den enkelte ejendom

• Max. antal etager

• Max. højde (m)

8.5

• Min. tilladte miljøklasse

• Max. tilladte miljøklasse

• Udstykningsforbud

Udstykning er tilladt inden for rammeområdet

• Notat: Generelle anvendelsesbestemmelser

Områdets anvendelse fastlægges til erhvervs- og boligformål. Indenfor rammen kan der etableres kontor- og serviceerhverv, herunder liberale erhverv og administration med mere, mindre håndværks- og værkstedsvirksomhed samt boliger i form af åben-lav og tæt-lav byggeri.

• Notat: Bebyggelsens omfang og udformning

Den sydlige del af rammeområdet er udpeget som potentialeområde for byomdannelse, hvor der vurderes at være fremtidige muligheder for at ændre anvendelsen og byomdanne området. Dette forudsætter dog en fremtidig samlet planlægning for området. Den maksimale bebyggelsesprocent for åben-lav er 30.

• Notat: Miljøforhold

Det skal vurderes, om der er behov for afværgeforanstaltninger mod oversvømmelse eller erosion, når der lokalplanlægges for byudvikling, særlige tekniske anlæg eller ændret anvendelse mv. inden for rammen. Oversvømmelse: Nedbør

• Notat

Rammeområdet er også omfattet af kommuneplanens generelle rammer.

• Status

Vedtaget